10 ຜັກ ແລະ ໝາກໄມ້ເພື່ອສຸຂະພາບທີ່ດີ

ສະບາຍດີ ມື້ນີ້ແອັດມິນຈະມາແນະນໍາ ເລື່ອງສຸຂະພາບກັນແນ່ ສໍາລັບໃຜທີ່ວ່າຢາກດູແລ ຫຼື ວ່າຢາກມີສຸຂພາບທີ່ດີແບບນີ້ ດ້ານອາຫານການກິນນີ້ກະສໍາຄັນໃດເນາະທ່ານຜູ້ອ່ານ ກະຕ້ອງໄດ້ມີການເລືອກິນອາຫານທີ່ເຮັດໃຫ້ສຸຂະພາບດີຢ່າງແທ້ຈິງ ກະຄືການມີອະໄວຍະວະຕ່າງໆ ທີ່ແຂງແຮງ ເຮັດວຽກໄດ້ດີ ແລະ ຈະເປັນແບບນັ້ນໄດ້ ຈຸດເລີ່ມຕົ້ນຄືອາຫານທີ່ເຮົາກິນ ໃນແຕ່ລະມື້ນີ້ແຫຼະ ສະນັ້ນ ເຮົາຈຶ່ງຄວນກິນອາຫານໃຫ້ຄົບ 5 ໝູ່ ໃນແຕ່ລະວັນເພື່ອສຸຂະພາບຮ່າງກາຍທີ່ແຂງແຮງຂອງເຮົານັ້ນເອງ ແລະ ອາຫານທີ່ແອັດມິນນໍາມາຝາກມື້ນີ້ຮັບຮອງວ່າ ດີຕໍ່ສຸຂະພາບແນ່ນອນ.

ຜັກປັງ ບໍາລຸງກະດູກ

ຜັກປັງ ອຸດົມໄປດ້ວຍມິຕາມິນເຄ ທີ່ຊ່ວຍເສີມສ້າງ ຄວາມໜາແໜ້ນຂອງກະດູກ ຈຶ່ງຊ່ວຍປ້ອງກັນໂລກກະຜ່ອຍໄດ້ເປັນຢ່າງດີ ແລະ ລົດຄວາມສ່ຽງຕໍ່ການເກີດກະດູກຫຼັກນໍາອີກ.

ຖົ່ວ ບໍາລຸງລໍາໄສ້ໃຫຍ່

ຖົ່ວເປັນອາຫານອີກປະເພດທີ່ມີໂປຮຕິນ ສານຕ້ານອະນູມູນອິດສະຫຼະ ແລະ ເສັ້ນໃຍສູງ ຈຶ່ງສາມາດຊ່ວຍຈັກສົມດຸນຂອງລະບົບຂັບຖ່າຍໄດ້ເປັນຢ່າງດີ ທໍາໃຫ້ຊ່ວຍລົດໂອກາດເກີດເກີດມະເຮັງລໍາໄສ້ໄດ້.

ຊາຂຽວ ບໍາລຸງກະເພາະອາຫານ

ຜົນວິໄຈພົບວ່າ ຊາຂຽວສາມາດລົດອັດຕາການເປັນມະເລັງຂອງອະໄວຍະຕ່າງໆ ໄດ້ດີ ໂດຍສະເພາະມະເຮັງກະເພາະ ອາຫານ ມະເຮັງປອດ ມະເຮັງລໍາໄສ້ ແລະ ມະເຮັງຕັບ ນອກຈາກນີ້ຍັງມີສານຕ້ານອະນຸມູນອິດສະຫຼະ ດື່ມແລ້ວເຮັດໃຫ້ງາມ ສຸຂະພາບດີ.

ຜັກກະລໍ່າ

ງານວິໄຈຂອງສະມາຄົມເພື່ອການວິໄຈມະເຮັງຂອງສະຫາລັດພົບວ່າ ຜູ້ຍິງໂປແລນທີ່ກິນກະລໍ່າທັງສົດ ແລະ ດອງ ຢ່າງນ້ອຍອາທິດລະ 4 ເທື່ອ ມີໂອກາດເປັນມະເລັງເຕົ້ານົມລົດລົງເຖິງ 75 % .

ປາເຊວມອນ ບໍາລຸງຫົວໃຈ

ປາເຊວມອນມີໂປຮຕິນຄຸນນະພາບຄົບ ຄໍເລັດໂຕລໍ ແລະ ໄຂມັນອີ່ມຕົວຕໍ່າ ມີໄຂມັນຊະນິດດີ ຄື ໂອເມກ້າ 3 ສູງ ຊຶ້ງຊ່ວຍລົດໂອກາດເກີດເສັ້ນເລືອດອຸດຕັນ ແລະ ສະພາວະຫົວໃຈເຄັ້ນບໍ່ເປັນຈັງຫວະ ລົດໄຂມັນ ສະລໍການເຕີບໂຕຂອງຄຮາບໄຂມັນໃນເສັ້ນເລືອດ.

ອາໂວກາໂດ້ ບໍາລຸງໃບໜ້າ

ອາໂອກະໂດເປັນໜາກໄມ້ທີ່ມີໄຂມັຍສູງ ແຕ່ເປັນກົດໄຂມັນໂອເມກ້າ 9 ທີ່ມີປະໂຫຍດ ທີ່ສໍາຄັນວິຕາມິນບີ ແລະ ອີໃນອາໂອກະໂດ້ສາມາດຊ່ວຍບໍາລຸງຜິວ ເຮັດໃຫ້ໃບໜ້າເບິ່ງອ່ອນເຍົາ ແລະ ປົກປ້ອງຜິວຈາກຮັງສີຕ່າງໆໃນແສງແດດ.

ໜາກໄມ້ຕາກູນບູເບີລີ ບໍາລຸງສາຍຕາ

ເຂົ້າກໍ່າບໍາລຸງສະໝອງ

ນົມ ຊ່ວຍບໍາລຸງແຂ້ວ ແລະ ກະດູກ

ກ້ວຍຊ່ວຍບໍາລຸງເສັ້ນຜົມ

ຈາກ: www.honestdocs.co/10-healthy-fruits-and-vegetables
ແອັດມິນ: ສາຍລົມ

%d bloggers like this: