ບີເອັມດັບເບິລຢູ ເອັກ 1 ໂດດເດັ່ນໃນສະໜາມແຂ່ງລົດແຫ່ງທຳອິດຂອງລາວ

ຫຼາຍຄົນຄົງສົງ​ໄສວ່າໃນງານເປີດທົດລອງສະໜາມແຂ່ງລົດ ວີອາຣ໌ຊີ ທີ່ຈັດຂຶ້ນຕົ້ນເດືອນຜ່ານມາ ພາຍຫຼັງສໍາເລັດການທົດລອງຂັບລົດແຕ່ລະຮອບ ເປັນຫຍັງຈຶ່ງເຫັນລົດ ບີເອັມດັບເບິລຢູ ເອັກ 1 ສີຂາວລົງແລ່ນທຸກຄັ້ງ, ບາງຄັ້ງແລ່ນຮອດ 3 – 4 ຖ້ຽວ ແລ້ວຈຶ່ງເປີດໃຫ້ມີການແຂ່ງຂັນລົດຈັກຮອບຕໍ່ໄປ ແລະ ຄໍາຕອບກໍ່ຄືເພື່ອກວດສະພາບຂອງພື້ນສະໜາມແຂ່ງລົດນັ້ນເອງ.
ຄວາມຈິງແລ້ວ ບີເອັມດັບເບິລຢູ ເອັກ 1 ທີ່ແລ່ນໃນສະໜາມແຂ່ງລົດນັ້ນ ແມ່ນເພື່ອແລ່ນທົດສອບສະພາບສະໜາມແຂ່ງລົດເພື່ອກວດກາສະພາບເສັ້ນທາງພາຍຫຼັງເປີດທົດລອງຂັບແຕ່ລະຮອບ ເຊິ່ງເປັນກົດມາດຕະຖານສາກົນວາງອອກ, ສ່ວນລົດ ບີເອັມດັບເບິລຢູ ເອັກ 1 ທີ່ລົງແລ່ນນັ້ນໃນຄວາມເປັນຈິງກໍ່ບໍ່ໄດ້ມີການຕົກແຕ່ງລະບົບກວດສອບແຕ່ຢ່າງໃດ, ອາໄສພຽງແຕ່ປະສົບການຂອງຜູ້ຂັບ ແລະ ຄວາມເປັນສຸດຍອດຂອງລົດກໍ່ເທົ່ານັ້ນ.


ທ່ານ ພົງສະກອນ ໂຄດພົມສີ ຜູ້ຈັດການຫຼັງການຂາຍຂອງຫ້ອງຂາຍພຣີມຽມໂອໂຕລາວ ( ຈໍາໜ່າຍລົດ ບີເອັມດັບເບິລຢູ ຢ່າງເປັນທາງການຂອງປະເທດລາວ ) ໄດ້ກ່າວວ່າ: ສໍາລັບການແລ່ນກວດສະພາບສະໜາມແຂ່ງລົດແຕ່ລະຄັ້ງ ຜູ້ຂັບລົດຈະກວດສາຍຕາເບິ່ງສະພາບສະໜາມ, ຄວາມລະອຽດຂອງພື້ນເສັ້ນທາງ ໂດຍອາໄສຄວາມໄວຂອງລົດ, ການເລັ່ງຄວາມໄວ, ການຫຼຸດ ຄວາມໄວ, ການເຂົ້າໂຄ້ງ ແລະ ອື່ນໆ.
ຜູ້ຂຽນກໍ່ມີໂອກາດໄດ້ນັ່ງຂ້າງຄົນຂັບໃນການກວດເຊັກສະພາບເສັ້ນທາງ 3 ຄັ້ງ, ຮູ້ສຶກວ່າລົດ ບີເອັມດັບເບິລຢູ ເອັກ 1 ມີປະສິດທິພາບສູງບໍ່ວ່າຈະຢູ່ໃນເສັ້ນທາງການຂັບຕົວຈິງ, ການອອກຕົວທີ່ໄວ້ໃຈໄດ້, ນັກຊິ້ງທັງຫຼາຍ, ການເຂົ້າໂຄ້ງທີ່ມີປະສິດທິພາບ ກໍ່ຮູ້ສຶກໄດ້ຈາກອົງສາການຫງ່ຽງຂອງລົດ, ຈະມີລະບົບປ້ອງກັນການລື່ນໄຫຼ, ລະບົບການຊົງຕົວໃນເວລາເຂົ້າໂຄ້ງ. ພ້ອມດຽວກັນ, ກໍ່ຍັງໄດ້ຍິນສຽງຂອບຕີນລົດເບື້ອງທີ່ເຂົ້າໂຄ້ງດັງເປັນຈັງຫວະ ເຊິ່ງບົ່ງບອກໄດ້ເຖິງຄຸນສົມບັດຂອງຢາງລົດທີ່ອອກແບບມາເພື່ອໃຫ້ສົມຄູ່ກັບລົດທີ່ມີຄຸນນະພາບ.

ในภาพอาจจะมี 2 คน, รวมถึง Ty Keo, คนที่ยิ้ม, ผู้คนกำลังยืน, รถยนต์ และสถานที่กลางแจ้ง

ในภาพอาจจะมี รถยนต์ และสถานที่กลางแจ้ง

ในภาพอาจจะมี 1 คน, รถยนต์ และสถานที่กลางแจ้ง

ຮູບ https://www.facebook.com/My Gallery ຮູບຂອງຂ້ອຍ ຮູບຂອງເຈົ້າ/

%d bloggers like this: