ແຫຼ່ງຂ່າວເປີດເຜີຍວ່າ Volvo ຜູ້ຜະລິດລົດຄ້າຍເອີລົບ ຍົກເລີກເປົ້າໝາຍການຂາຍສະເພາະລົດໄຟຟ້າ100% (BEV) ພາຍໃນປີ 2030 ໂດຍອ້າງເຖິງຄວາມຕ້ອງການລົດໄຟຟ້າທົ່ວໂລກທີ່ມີແນວໂນມຫຼຸດລົງຈາກຄວາມກັງວົນກ່ຽວກັບຕົ້ນທຶນ ແລະ ໂຄງສ້າງພື້ນຖານຈາກການສາກໂດຍສະຫຼຸບ 3 ເຫດຜົນຫຼັກທີ່ Volvo ໄປຕໍ່ BEV ບໍ່ໄດ້ຄືບັນຫາຕົ້ນທຶນ ບັນຫາການຍົກເລີກເງິນອຸດໜູນ ຈາກພາກລັດ ແລະ ບັນຫາພາສີນໍາເຂົ້າຂອງເອີລົບ ສໍາລັບລົດໄຟຟ້າ ທີ່ຜະລິດໃນປະເທດຈີນ ແນ່ນອນວ່າບັນຫາຢ່າງຫຼັງ Volvo ກະທົບເຕັມໆ ເພາະລົດໄຟຟ້າຫຼາຍລຸ້ນຂອງ Volvo ຜະລິດຂຶ້ນໃນປະເທດຈີນ.
ປັດໄຈຫຼັກໜ້າຈະມາຈາກຄວາມກັງວົນກ່ຽວກັບຕົ້ນທຶນ ແລະ ໂຄງສ້າງພື້ນຖານຂອງລົດໄຟຟ້າທີ່ເຮັດໃຫ້ຄວາມຕ້ອງການບໍ່ເພີ່ມຂຶ້ນ ໂດຍສະເພາະໃນເອີລົບ ເນື່ອງຈາກປະເທດຕ່າງໆເຊັ່ນ ເຢຍລະມັນ ແລະ ສະວິເດັນ(ຊູແອັດ) ໄດ້ຍົກເລີກການອຸດໜູນທີ່ເຄີຍຊ່ວຍກະຕຸ້ນຍອດຂາຍ ໃນໄລຍະທໍາອິດ ສະຫຼຸບ 3 ເຫດຜົນທີ Volvo ໄປຕໍ່ EV ແບບ 100% ບໍ່ໄດ້ຄື:
- ບັນຫາດ້ານຕົ້ນທຶນການຜະລິດ ສົ່ງຜົນຕໍ່ລາຄາຂາຍທີ່ສູງຕາມ
- ເຢຍລະມັນ ແລະ ຊູແອັດ ຍົກເລີກອຸດໜູນແຜນ EV
- ຕ້ອງປະເຊີນກັບພາສີນໍາເຂົ້າຂອງເອີລົບ ສໍາລັບລົດໄຟຟ້າ ທີ່ຜະລິດໃນປະເທດຈີນ ແນ່ນອນວ່າ Volvo ກະທົບເຕັມໆ ເພາະລົດໄຟຟ້າຫຼາຍລຸ້ນຂອງ Volvo ຜະລິດຂຶ້ນໃນປະເທດຈີນ.
ທີ່ມາ : Volvo ແລະ capitalbrief