Stelato S9 (ສະເຕລາໂຕ ເອັສ 9) ລົດໄຟຟ້າຂະໜາດກາງໂຕຖັງ 4 ປະຕູ ຊີດານ ເຊິ່ງເກີດຈາກຄວາມຮ່ວມມືລະຫວ່າງແບຣນ Huawei ແລະ BAIC Group ເປີດໂຕຢ່າງເປັນທາງການທີ່ຈີນ ໂດຍວາງຕໍາແໜ່ງເປັນລົດຫຼູ ລະດັບໄຣເອັນ ທີ່ມາພ້ອມອຸປະກອນອໍານວຍຄວາມສະດວກ ພີເຈີໄຮເທັກ ໂນໂລຊີ ລະບົບຊ່ວຍຂັບຂີ່ລະດັບສູງໂດຍ Huawei ທຽບຊັ້ນ BMW i7 ແລະ Mercedes-EQS
Stelato S9 ການອອກແບບພາຍນອກ ແລະ ອຸປະກອນ ມາໃນສະໄຕລິ້ງຂອງລົດຊີດານ 4 ປະຕູ 5 ທີ່ນັ່ງ ຢູ່ເທິງແນວຄິດ Inside out ທີ່ພະຍາຍາມ ໃຫ້ເກີດພື້ນທີ່ໃຊ້ສອຍພາຍໃນສູງສຸດ ໂດຍອາໄສປະໂຫຍດຈາກແຟັດຟອມສະເກັດບອດ ແລະ ການອອກແບບພາຍນອກໃຫ້ຫ້ອງໂດຍສານ ອ່ຽງມາດ້ານໜ້າ ເຮັດໃຫ້ສັດສ່ວນໂຕລົດມີຮູບຊົງແບບ Monoform ເບິ່ງສະປອດດ້ວຍແນວຫຼັງຄາໄປຈົນເກືອບສຸດລົດ ລວມທັງບ້ານປະຕູ ບໍ່ມີກອບແວ່ນ ແລະ ແວ່ນເບິ່ງຫຼັງເປັນກ້ອງສະແດງຜ່ານຈໍພາຍນອກ.
ນອກຈາກນີ້ Stelato S9 ຍັງໃຫ້ຄວາມຮູ້ສືກຫຼູ ໂດຍພື້ນຜິວທີ່ລຽບ ສະບາຍຕາ ການຕົກແຕ່ງດ້ວຍຄິ້ວໂຄມ້ຽມ ແລະ ລໍ້ອັນລອຍລາຍຊີຖີແບບປິດເງົາ ເຊິ່ງມີ 2 ຂະໜາດສໍາລັບ 2 ລຸ້ນຍ່ອຍຄື: Ultra ມີທັງຂະໜາດ 20 ແລະ 21 ນິ້ວ ຂະນະທີ່ຮອງລົງມາຢ່າງ Max ມີສະເພາະ 20 ນິ້ວ ສ່ວນມິນິໂຕຖັງມີຄວາມຍາວ 5.160 ມິນລີແມັດ(ມມ), ກວ້າງ 1.987 ມມ, ສູງ 1.468 ມມ, ຄວາມຍາວຖານລໍ້ 3.050 ມມ.
ພາຍໃນຫ້ອງໂດຍສານຄືໜຶ່ງໃນໄຮໄລສໍາຄັນຂອງ Stelato S9 ເພາະໄດ້ຮັບການອອກແບບມາໃຫ້ທຽບຊັ້ນ ກັບລົດຫຼູຂະໜາດໃຫຍ່ຝັ່ງເອີລົບ ບໍ່ວ່າຈະເປັນພື້ນທີ່ໃຊ້ສອຍພາຍໃນ ລວມທັງອຸປະກອນອໍານວຍຄວາມສະດວກໄຮເທັກ ເຊັ່ນ ແວ່ນສອງຊັ້ນແບບມີສະນວນກັນສຽງ, ກັນຄວາມຮ້ອນຮອບຄັນ ເບາະນັ່ງ ຫຼຸດແຮງກົດທັບ ເບາະຫຼັງແຍກປັບເອນນອນພ້ອມທີ່ຮອງຂາ ໂຕະພັບພ້ອມໜ້າຈໍຄວບຄຸມສ່ວນທີ່ໃຊ້ລະບົບປະຕິບັດການ HarmonyOS 4
ນອກຈາກນີ້ຜູ້ໂດຍສານຫຼັງຈະມີຈໍເລເຊີ້ໂປເຈັກເຕີ້ (Laser Projection System) ຂະໜາດ 32 ນິ້ວຊອງເລເຊີ້-ເຢັນບໍລິເວນຄອນໂຊນກາງ ມ້ານໄຟຟ້າ ສ່ວນວັດສະດຸຫຸ້ມເບາະນັ່ງເປັນໜັງ Nappa ມີລະບົບກອງອາກາດ ຕະຫຼອດຈົນລະບົບປ່ອຍກິ່ນຫອມ ພາຍໃນລົດມີ 3 ກິ່ນຄື: Cheering Rose, Focus Forest ແລະ Serenity Musk ລະບົບສຽງເປັນຂອງ Huawei Sound ລໍາໂພງ 23 ຈຸດ
Stelato S9 ມີລະບົບຂັບເຄື່ອນ 2 ລໍ້ແຕກຕ່າງກັນໄປໃນ 2 ລຸ້ນຍ່ອຍດັງນີ້:
Stelato S9 ລຸ້ນ Maxຕິດຕັ້ງມໍເຕີ້ດຽວ ຈ່າຍໄຟດ້ວຍແບັດເຕີລີຂະໜາດ 100 ກີໂລວັດ-ຊົ່ວໂມງ ໃຫ້ກໍາລັງສູງສຸດ 308 ແຮງມ້າ ແລະ ແຮງບິດສູງສຸດ 396 ນິວຕັນແມັດ ຂັບເຄື່ອນລໍ້ຫຼັງ ໄລຍະທາງແລ່ນໄດ້ສູງສຸດ 816 ກີໂລແມັດ (CLTC)
Stelato S9 ລຸ້ນ Ultra ຕິດຕັ້ງມໍເຕີ້ຄູ່ ຈ່າຍໄຟດ້ວຍແບັດເຕີລີຂະໜາດ 100 ກີໂລວັດ-ຊົ່ວໂມງ ມໍເຕີ້ໃຫ້ກໍາລັງສູງສຸດ ດ້ານໜ້າ 214 ແຮງມ້າ ດ້ານຫຼັງ 308 ແຮງມ້າ ແລະ ແຮງບິດສູງສຸດ ດ້ານໜ້າ 277 ນິວຕັນແມັດ ດ້ານຫຼັງ 396 ນິວຕັນແມັດ ຂັບເຄື່ອນ 4 ລໍ້ ໄລຍະທາງແລ່ນໄດ້ 721 ກີໂລແມັດ (CLTC)
ໂດຍທັງສອງລຸ້ນຮອງຮັບການສາກໄຟກະແສກົງສູງສຸດໄດ້ 800 ໂວນ ເຊິ່ງໃຊ້ເວລາສາກໄຟຈາກ 30%-80% ພາຍໃນເວລາ 15 ນາທີ ຫຼື ສາກພຽງ 5 ນາທີກໍຈະສາມາດແລ່ນໄດ້ ເຖິງ 200 ກີໂລແມັດ
Stelato S9 ລະບົບຄວາມປອດໄພ ຮອບຄັນ ດ້ວຍລະບົບຫຼີກລຽງການຕໍາຮອບທິດທາງ CAS (collision avoidance system) ເວີຊັ້ນ 3,0 ແລະ ລະບົບຊ່ວຍຂັບຂີ່ ADS (Advance Driving System) ເວີຊັນ 3,0 ເຮັດວຽກໂດຍອາໄສເລຣາ 15 ໂຕ ແລະ ກ້ອງຄວາມລະອຽດສູງ 11 ໂຕ ນອກຈາກນີ້ຍັງຕິດຕັ້ງຖົງລົມນີລະໄພ 5 ຈຸດຮອບຄັນ ລະບົບກັນສະເທືອນເປັນແບບສະປີງລົມ ພ້ອມລະບົບຄວບຄຸມຊົກອັບໃຫ້ແປຜັນຕາມສະພາບເສັ້ນທາງໂດຍສະໝອງກົນ ເຊິ່ງຊ່ວຍໃຫ້ເກີດຄວາມສະບາຍຕະຫຼອດການເດີນທາງໃນທຸກຄວາມໄວ ແລະ ທຸກສະພາບເສັ້ນທາງ.
Stelato S9 ມີ 5 ສີໄດ້ແກ່: ສີຂາວ Ceramic White, ສີດໍາ Gilded Black, ສີເທົາ Space Grey,ສີນໍ້າຕານ Star Gold ແລະ ສີແດງ Universal Red
ຂໍ້ມູນຈາກ: https://car.kapook.com/view283399.html