ລາວ – ຈີນ ຈັດສົ່ງລົດໄຟຟ້າຂອງໂຄງການຮ່ວມມືໃຕ້ – ໃຕ້ ກ່ຽວກັບການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດ

2069

ໃນວັນທີ 23 ກໍລະກົດ 2021 ທີ່ເມືອງຊາງຊາ ໄດ້ມີພິທີສົ່ງມອບລົດພະລັງງານໃໝ່ຊຸດທຳອິດ ເພື່ອຊ່ວຍເຫຼືອລາວໃນໂຄງການຮ່ວມມືໃຕ້ – ໃຕ້ ກ່ຽວກັບການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດ. ສປປ ລາວ ໄດ້ເລືອກເອົາເຂດໄຊເສດຖາ ເປັນເຂດສາທິດທາດກາກບອນຕ່ຳໃນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ, ໃນພິທີທາງການເຂົ້າຮ່ວມມີ ທ່ານ Jiang Zhaoli ຮອງຫົວໜ້າພະແນກຮັບມືກັບການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດຂອງກະຊວງນິເວດວິທະຍາ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ ສປ ຈີນ, ທ່ານ Chen Peng ຮອງເຈົ້າຄອງນະຄອນຫຼວງຂອງເມືອງ Changsha, ທ່ານ Ye Chenghui ຫົວໜ້າຝ່າຍຂາຍລົດ BYD Asia Pacific ສ່ວນຝ່າຍລາວເຂົ້າຮ່ວມມີ ທ່ານ ບຸນ ອິນທະຍັນດິດ, ກົງສຸນໃຫຍ່ຂອງ ສປປ ລາວ ທີ່ເມືອງຊາງຊາ, ທ່ານ ສຸນະເດດ ສຸກຈະເລີນ, ຮອງຫົວໜ້າພະແນກແຜນການ ແລະ ການເງິນ, ກະຊວງຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ.

May be an image of 2 people and people standing

May be an image of car

ທ່ານ Jiang Zhaoli ກ່າວວ່າ: ຈີນ ແລະ ລາວ ແມ່ນປະເທດເພື່ອນບ້ານທີ່ມີໄມຕີຈິດມິດຕະພາບເຊື່ອມຕໍ່ດ້ວຍພູຜາ ແລະ ແມ່ນໍ້າ ຂະນະທີ່ການກໍ່ສ້າງແລວທາງເສດຖະກິດຈີນ – ລາວ ທີ່ມີເສັ້ນທາງລົດໄຟຈີນ – ລາວ ເປັນກະດູກສັນຫຼັງ ແລະ ” ເຂດພັດທະນາທີ່ສົມບູນແບບນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ເຂດໄຊເສດຖາ ” ແລະ ” ເຂດຮ່ວມມືເສດຖະກິດບໍ່ຫານ – ບໍ່ເຕັນ ” ໃນຂະນະທີ່ສອງປີກສືບຕໍ່ກ້າວໜ້າ, ການຮ່ວມມືລະຫວ່າງຈີນ ແລະ ປະເທດລາວ ໃນຂົງເຂດການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດແມ່ນຈະໄດ້ຮັບການສົ່ງເສີມ; ທ່ານ Chen Peng ໄດ້ກ່າວວ່າ: ການຈັດສົ່ງລົດພະລັງງານໃໝ່ 28 ຄັນ ທີ່ຜະລິດໂດຍ Changsha BYD ໃນຄັ້ງນີ້ຈະຊ່ວຍສົ່ງເສີມການຂົນສົ່ງສີຂຽວ, ອະນຸຮັກສິ່ງແວດລ້ອມ ແລະ ການຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍພິດໃນເຂດສາທິດການຜະລິດກາກບອນຕ່ຳ, Changsha ຈະສືບຕໍ່ເດີນຕາມເສັ້ນທາງພັດທະນາວົງຈອນສີຂຽວ ແລະ ກາກບອນຕ່ຳ ແລະ ລົງເລິກການຮ່ວມມື ແລະ ເຮັດວຽກຮ່ວມກັນກັບລາວໃນຂົງເຂດສິ່ງແວດລ້ອມນິເວດວິທະຍາ, ອຸດສາຫະກຳ, ເສດຖະກິດ, ການຄ້າ, ການທ່ອງທ່ຽວວັດທະນະທຳ ແລະ ອື່ນໆ, ທ່ານ ບຸນ ອິນທະຍັນດິດ ກ່າວວ່າ: ພິທີຄັ້ງນີ້ມີຄວາມໝາຍສຳຄັນຫຼາຍຕໍ່ການເສີມຂະຫຍາຍ ແລະ ເຮັດໃຫ້ສາຍພົວພັນມິດຕະພາບ ແລະ ການຮ່ວມມືລະຫວ່າງ ຈີນ – ລາວ ແລະ ປະຊາຊົນສອງຊາດ.

May be an image of 1 person

ພິທີສົ່ງມອບລົດພະລັງງານໃໝ່ ແມ່ນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບົດບັນທຶກຄວາມເຂົ້າໃຈທີ່ລົງນາມໂດຍກະຊວງຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມຂອງລາວ ແລະ ກະຊວງນິເວດວິທະຍາ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມຂອງຈີນ ໃນເດືອນກໍລະກົດປີ 2020 ນີ້ແມ່ນໂຄງການຮ່ວມມືທີ່ສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນການສະໜັບສະໜູນເຊິ່ງກັນ ແລະ ກັນ ໃນໄລຍະຍາວນານລະຫວ່າງ ຈີນ ແລະ ລາວ ອັນເປັນຜົນມາຈາກການປຶກສາຫາລືຮ່ວມລະຫວ່າງ ຈີນ – ລາວ ໃນຂົງເຂດການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດ, ທ່ານ ສຸນະເດດ ສຸກຈະເລີນ ກ່າວວ່າ: ໃນອະນາຄົດສອງຝ່າຍຈະສືບຕໍ່ລົງເລິກການເຊື່ອມຈອດຍຸດທະສາດ, ຂະຫຍາຍການຮ່ວມມືທີ່ແທ້ຈິງ, ຮ່ວມກັນຊຸກຍູ້ການກໍ່ສ້າງທີ່ຕໍ່າ ເຂດການສາທິດການກາກບອນ ແລະ ພັດທະນາຢ່າງຮອບດ້ານ ວຽງຈັນໄຊເສດຖາ ເຂດການສະແດງທາດກາກບອນຕໍ່າ ເຊິ່ງໄດ້ກາຍເປັນຕົວແບບຂອງການຮ່ວມມືໃຕ້ – ໃຕ້ ລະຫວ່າງ ຈີນ – ລາວ ໃນການຮັບມືກັບການປ່ຽນແປງຂອງດິນຟ້າອາກາດ, ຍານພາຫະນະພະລັງງານໃໝ່ 28 ຄັນ ທີ່ໄດ້ຮັບການຊ່ວຍເຫຼືອໃນຄັ້ງນີ້ແມ່ນມາຈາກລົດໂດຍສານ BYD, ລົດເມໄຟຟ້າ 12C8 ແລະ ລົດບັນທຸກໄຟຟ້າ 8 T5D ລົດພາຫະນະການຄ້າທີ່ໃຊ້ໄຟຟ້າທຳອິດ ໃນພາກພື້ນ 8 Yuan EV ຍັງຈະນຳເອົາການຊົມໃຊ້ພະລັງງານທີ່ຕ່ຳທີ່ສຸດ ແລະ ມີປະສົບການໃນການເຮັດວຽກພິເສດ, ຄາດວ່າຍານພາຫະນະພະລັງງານໃໝ່ເຫຼົ່ານີ້ຈະຊ່ວຍໃຫ້ທ້ອງຖິ່ນຫຼຸດຜ່ອນການປ່ອຍອາຍກາກບອນ ໄດ້ປະມານ 1.243 ໂຕນໃນແຕ່ລະປີ ເຊິ່ງເທົ່າກັບການປູກຕົ້ນໄມ້ຫຼາຍກວ່າ 100.000 ຕົ້ນ, ລົດເມໄຟຟ້າ BYD C8 ແມ່ນຕິດຕັ້ງດ້ວຍລະບົບຄວບຄຸມຄວາມຮ້ອນຂອງແບັດເຕີຣີພະລັງງານຂອງ BYD ພ້ອມທັງເຕັກໂນໂລຊີດ້ານການຂັບລົດທີ່ນຳໜ້າຂອງໂລກ ແລະ ລະບົບເລີ່ມຕົ້ນທີ່ທັນສະໄໝ, ລົດບັນທຸກໄຟຟ້າທີ່ໃຊ້ໄຟຟ້າບໍລິສຸດ T5D ລຸ້ນໃໝ່ ແມ່ນດຳເນີນງານໂດຍຜູ້ອຳນວຍການອອກແບບທົ່ວໂລກຂອງ BYD, Wolfgang Iger ເຊິ່ງປະສົມປະສານສູງກັບອົງປະກອບຂອງຈີນແບບດັ້ງເດີມ ແລະ ມາດຕະຖານຄວາມປອດໄພຂອງຍານພາຫະນະຂອງເອີຣົບ, Yuan EV ແມ່ນຕິດຕັ້ງລະບົບເອເລັກໂຕຣນິກໃໝ່ ທີ່ໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີໄຟຟ້າທີ່ບໍລິສຸດ.

No photo description available.

ໃນອະນາຄົດບັນດາພາຫະນະເຫຼົ່ານີ້ຈະຖືກນຳໄປວາງສະແດງໃນເຂດສາທິດໃນເຂດໄຊເສດຖາ ເພື່ອຮັບຮູ້ການຂົນສົ່ງກາກບອນຕໍ່າ ແລະ ສ້າງຕົວແບບຂອງຕົວເມືອງປົກປ້ອງສິ່ງແວດລ້ອມ ” ສີຂຽວ, ນິເວດວິທະຍາ, ງຽບ ແລະ ທັນສະໄໝ ” ໃນລາວ; BYD ໄດ້ເຂົ້າມາຈໍາໜ່າຍໃນປະເທດລາວປີ 2009 ແລະ ເປັນຄ້າຍລົດທໍາອິດທີ່ນໍາລົດໄຟຟ້າເຂົ້າມາຈໍາໜ່າຍໃນປະເທດລາວ. ປັດຈຸບັນ ບໍລິສັດ BYD ມີລົດໂດຍສານຫຼາຍກວ່າ 2.000 ຄັນ ຢູ່ໃນຕະຫຼາດລາວ ແລະ ລົດພະລັງງານໃໝ່ 100 ກວ່າຄັນ.

May be an image of car

ທ່ານ Ye Chenghui ກ່າວວ່າ: ເປັນກຽດທີ່ໄດ້ຈັດສົ່ງຍານພາຫະນະພະລັງງານໃໝ່ໃນເຂດສາທິດການສະແດງກາກບອນຕໍ່າ, ໂຄງການຮ່ວມມືໃຕ້ – ໃຕ້ ຂອງຈີນ ແລະ ປະເທດລາວ ກ່ຽວກັບການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດໃນສວນອຸດສາຫະກຳ ຊາງຊາ ຂອງ BYD, ບໍລິສັດ BYD ໄດ້ມີຖານການຜະລິດຫຼາຍປະເທດ ກວມ 6 ທະວີບ ແລະ ລົດໄຟຟ້າຂອງ ບໍລິສັດ BYD ໄດ້ຂາຍໃນ 300 ເມືອງ ຂອງ 50 ກວ່າປະເທດ ເຊິ່ງມີລົດໂດຍສານໄຟຟ້າ ຈໍານວນ 65.000 ຄັນ ທີ່ໃຊ້ໃນປະເທດທີ່ພັດທະນາແລ້ວ ເປັນຕົ້ນແມ່ນບັນດາປະເທດໃນເອີຣົບ, ສະຫະລັດອາເມຣິກາ, ຍີ່ປຸ່ນ ແລະ ສ.ເກົາຫຼີ.