ໂຄງການເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ - ຈີນ ເລີ່ມວາງລາງ - Laoedaily

ໂຄງການເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ເລີ່ມວາງລາງ

ໂຄງການທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ໄດ້ສຳເລັດການກໍ່ສ້າງພື້ນຖານໂຄງລ່າງໄປແລ້ວປະມານ 90% ທັງໄດ້ປູເຫຼັກລາງລົດໄຟທີ່ມີຄວາມຍາວເຖິງ 500 ແມັດເສັ້ນທຳອິດ.

ໃນທ້າຍອາທິດຜ່ານມາທີ່ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ບໍລິສັດ ທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ຈໍາກັດ ໄດ້ຈັດພິທີວາງລາງລົດໄຟຂຶ້ນຢ່າງເປັນທາງການ. ລາງລົດໄຟເຫຼັກຂະໜາດ 500 ແມັດ ໄດ້ຖືກວາງລົງຢູ່ທີ່ໂຄງການເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ຕອນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ສປປ ລາວ ເຊິ່ງເປັນຂີດໝາຍສຳຄັນທີ່ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າໂຄງການເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ໄດ້ກ້າວເຂົ້າສູ່ໄລຍະການວາງລາງລົດໄຟຢ່າງເປັນທາງການ ແລະ ທັງເປັນຄວາມຄືບໜ້າທີ່ສຳຄັນໃນວຽກງານການກໍ່ສ້າງຂອງໂຄງການດັ່ງກ່າວ.

ນັບຕັ້ງແຕ່ເລີ່ມກໍ່ສ້າງເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ໃນເດືອນທັນວາປີ 2016 ເປັນຕົ້ນມາ ບັນດາວິສາຫະກິດລາວ ແລະ ຈີນ ທີ່ເຂົ້າຮ່ວມການກໍ່ສ້າງໄດ້ຕັ້ງໜ້າພ້ອມທັງຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຢ່າງສຸດຄວາມສາມາດ ເພື່ອໃຫ້ບັນລຸເປົ້າໝາຍຂອງການນໍາສອງປະເທດທີ່ຮ່ວມຕົກລົງກັນ ໂດຍໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ດ້ານຄວາມປອດໄພ ແລະ ຄຸນນະພາບເປັນຫຼັກ, ເອົາຊະນະສະພາບແວດລ້ອມດ້ານທໍລະນີສາດທີ່ສັບຊ້ອນ, ສະພາບດິນຟ້າອາກາດທີ່ບໍ່ເອື້ອອຳນວຍ ແລະ ສິ່ງທ້າທາຍໃນການປົກປັກຮັກສາສິ່ງແວດລ້ອມ.

ໃນໄລຍະທ້າຍປີ 2019 ການກໍ່ສ້າງພື້ນຖານວຽກງານໂຍທາທີ່ສຳຄັນໄດ້ສຳເລັດ, ໃນໄລຍະບຸນປີໃໝ່ຈີນ 2020 ກໍໄດ້ສືບຕໍ່ປະຕິບັດວຽກງານຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ແລະ ຈັດຕັ້ງກຳມະກອນກໍ່ສ້າງຫຼາຍກວ່າ 10.000 ຄົນ ເພື່ອປະຕິບັດໜ້າທີ່ທັງເວັນ ແລະ ຄືນ; ສ່ວນໄລຍະທີ່ປ້ອງກັນ ແລະ ຄວບຄຸມພະຍາດໂຄວິດ – 19 ທຸກໜ່ວຍງານກໍໄດ້ປະຕິບັດມາດຕະການປ້ອງກັນຢ່າງເຂັ້ມງວດພ້ອມທັງໄດ້ຈັດສັນວຽກງານໃຫ້ມີປະສິດທິພາບສູງ ແລະ ຮັບປະກັນຄວາມຄືບໜ້າຂອງໂຄງການ.

ໂຄງການເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ແມ່ນເຊື່ອມຈອດລະຫວ່າງນະຄອນຄຸນໝິງ ສປ ຈີນ ແລະ ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ສປປ ລາວ, ເປັນໂຄງການພາຍໃຕ້ຂໍ້ລິເລີ່ມ “ ໜຶ່ງແລວໜຶ່ງເສັ້ນທາງ ” ຂອງຈີນ ແລະ ນະໂຍບາຍ “ ຫັນປະເທດທີ່ບໍ່ມີທາງອອກສູ່ທະເລເປັນປະເທດທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ອະນຸພາກພື້ນ ” ຂອງລາວ ທັງເປັນໂຄງການມິດຕະພາບລະຫວ່າງລາວ – ຈີນ. ພາຍຫຼັງໂຄງການເສັ້ນທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ສ້າງສຳເລັດຈະສ້າງຜົນປະໂຫຍດໃຫ້ປະຊາຊົນສອງຊາດ ລາວ – ຈີນ ແລະ ຊຸກຍູ້ການພັດທະນາເສດຖະກິດ – ສັງຄົມໃນພາກພື້ນ.

ຫຼ້າສຸດ ທ່ານ ຈ່ຽງຈ້າຍຕົ່ງ ເອກອັກຄະລັດຖະທູດວິສາມັນຜູ້ມີອຳນາດເຕັມແຫ່ງ ສປ ຈີນ ປະຈຳ ສປປ ລາວ ໄດ້ມີຄຳເຫັນເນື່ອງໃນໂອກາດໜ່ວຍຊ່ຽວຊານແພດໝໍຈີນ ເດີນທາງໄປຮອດນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ໃນວັນທີ 29 ມີນາ 2020 ບາງຕອນໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ໂຄງການທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ໄດ້ສຳເລັດການກໍ່ສ້າງພື້ນຖານໂຄງລ່າງໄປແລ້ວປະມານ 90% ທັງໄດ້ປູເຫຼັກລາງລົດໄຟທີ່ມີຄວາມຍາວເຖິງ 500 ແມັດ ເສັ້ນທຳອິດຢ່າງສຳເລັດຜົນ ແລະ ໄດ້ເຂົ້າສູ່ໄລຍະໃໝ່ແຫ່ງການປູລາງຕະຫຼອດສາຍ.

ທ່ານ ຈັນທະຈອນ ແກ້ວລະຄອນ ຫົວໜ້າປະສານງານໂຄງການກໍ່ສ້າງທາງລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ໃຫ້ຮູ້ຕົ້ນເດືອນມີນາຜ່ານມາ ວ່າ: ໄລຍະເວລາການກໍ່ສ້າງໂຄງການລົດໄຟ ລາວ – ຈີນ ກຳນົດໃນເບື້ອງຕົ້ນແມ່ນ 5 ປີ ນັບແຕ່ 1 ມັງກອນ 2017 ເຖິງ 31 ທັນວາ 2021, ຕໍ່ມາໄດ້ປັບປຸງແຜນຄືນໃໝ່ຕາມການສະເໜີຂອງລັດຖະບານລາວ ຄືໃຫ້ສຳເລັດກ່ອນວັນທີ 2 ທັນວາ 2021; ການກໍ່ສ້າງຊັັ້ນໜ້າທາງ, ຂົວ ແລະ ອຸມົງ ຕ້ອງໃຫ້ສຳເລັດກ່ອນເດືອນ 5 ປີ 2020. ຫຼັງຈາກນັັ້ນ, ຈະແມ່ນວຽກຕິດຕັັ້ງລະບົບລາງ, ລະບົບໄຟຟ້າ ແລະ ລະບົບໄຟສັນຍານຕ່າງໆ.

ມາຮອດທ້າຍເດືອນກັນຍາ ປີ 2019 ຜູ້ຮັບເໝົາໄດ້ເລີ່ມຜະລິດຂາງຂົວ ມາເຖິງປັດຈຸບັນສຳເລັດ 171 ຂາງ ໃນຈໍານວນທັງໝົດ 619 ຂາງ, ມາຮອດວັນທີ 26 ພະຈິກ 2019 ໄດ້ເລີ່ມວາງຂາງຂົວຢ່າງເປັນທາງການ ມາເຖິງປັດຈຸບັນ ສາມາດວາງຂາງສໍາເລັດແລ້ວຈໍານວນ 83 ຂາງ, ສຳເລັດການກໍ່ສ້າງເສົາຂົວ ຈຳນວນ 135 ເສົາ, ໃນຈຳນວນທັງໝົດ 137 ເສົາ, ສໍາເລັດການຍົກຍ້າຍ, ຈັດສັນຊົ່ວຄາວໃຫ້ແກ່ປະຊາຊົນ, ໂຮງງານອື່ນໆ.

ຂ່າວ: ສົມລົດ, ຂໍ້ມູນ: CRI-FM93

ເວັບໄຊທ໌ ລັດຖະບານ
ເວັບໄຊທ໌ແນະນຳ
ເພຈ໌ແນະນຳ