ຕະຫຼອດໄລຍະການຈັດຕັ້ງການການຮຽນ-ການສອນ 5 ປີ ຜ່ານມາ (2016-2020) ໂຮງຮຽນເຕັກນິກວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງຫຼວງນໍ້າທາ ສາມາດສ້າງນັກສຶກສາທີ່ຮຽນຈົບໄດ້ທັງໝົດຈຳນວນ 1. 008 ຄົນ, ຍິງ 419 ຄົນ, ຄຽງຄູ່ກັບການຮຽນ-ການສອນແລ້ວຍັງໄດ້ສ້າງສວນທົດລອງປູກພືດກະສິກຳແຄມນ້ຳທາ, ປັບປຸງຄຸນນະພາບ, ຄວາມສອດຄ່ອງໄດ້ຮຽບຮຽງ ແລະ ສ້າງປື້ມຄູ່ມືສື່ການຮຽນ -ການສອນຈຳນວນ 255 ຫົວ, ສັງລວມບົດຮຽນສໍາເລັດການສຶກສາຂອງນັກສຶກສາປີສຸດທ້າຍໄດ້ 563 ຫົວ.
ໃນວັນທີ 31 ມັງກອນ 2020 ນີ້ຢູ່ທີ່ໂຮງຮຽນເຕັກນິກວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງຫຼວງນ້ຳທາ ໄດ້ຈັດພິທີສະຫຼຸບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານໃນໄລຍະ 5 ປີ (2016 – 2020) ແລະ ວາງທິດທາງແຜນການ ປີ 2020-2025, ໂດຍການເປັນປະທານ ທ່ານ ບຸນຍີ່ ແກ້ວຄຸນເມືອງ ຮອງເລຂາພັກແຂວງ ຮອງເຈົ້າແຂວງໆຫຼວງນ້ຳທາ ປະທານສະພາທີ່ປືກສາ ໂຮງຮຽນ, ທ່ານ ທອງພິດ ແກ້ວປະເສີດ ຮັກສາການ ຜູ້ອຳນວຍການໂຮງຮຽນເຕັກນິກວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງຫຼວງນ້ຳທາພ້ອມດ້ວຍຄະນະສະພາທີ່ປຶກສາຂອງໂຮງຮຽນ ແລະ ພະນັກງານ ຄູອາຈານເຂົ້າຮ່ວມ.
ທ່ານ ທອງພິດ ແກ້ວປະເສີດ ໄດ້ກ່າວວ່າ: ໂຮງຮຽນເຕັກນິກວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງຫຼວງນ້ຳທາ ໄດ້ສ້າງຕັ້ງຂຶ້ນ ແລະ ເປີດການຮຽນ – ການສອນ ໃນໄລຍະເບື້ອງຕົ້ນໃນປີ 2006, ມີ 4 ສາຂາວິຊາຮຽນຄື: ວິຊາປູກຝັງ, ລ້ຽງສັດ , ກໍ່ສ້າງ ແລະ ປຸງແຕ່ງອາຫານ, ມີນັກສຶກສາທັງໝົດ 205 ຄົນ, ຍິງ 65 ຄົນ ແລະ ພະນັກງານ 19 ຄົນ, ຍີງ 3 ຄົນ, ມາຮອດປັດຈຸບັນໂຮງຮຽນເຕັກນິກວິຊາຊີບແບບປະສົມແຂວງຫຼວງນໍ້າທາໄດ້ຈັດຕັ້ງ ການຮຽນ-ການສອນ ມີ 6 ສາຂາວິຊາຄື: ວິຊາປູກຝັງ, ລ້ຽງສັດ, ກໍ່ສ້າງ, ຊ່າງໄມ້, ປຸງແຕ່ງອາຫານ, ຕິດຕັ້ງໄຟຟ້າ ແລະ ສ້ອງແປງກົນຈັກທົ່ວໄປ , ມີ 4 ລະດັບການຮຽນຄື: C1 ແລະ C2, 9+3, 12+2 ແລະ 12+2+1.5 ມີ, ມີນັກສຶກສາ 613 ຄົນ, ຍິງ 207 ຄົນ ແລະ ພະນັກງານ 81 ຄົນ, ຍິງ 25 ຄົນ.
ໄລຍະ 5 ປີ (2016-2020) ໂຮງຮຽນແຫ່ງນີ້, ສາມາດສ້າງນັກສຶກສາທີ່ຮຽນຈົບໄດ້ທັງໝົດຈຳນວນ 1. 008 ຄົນ, ຍິງ 419 ຄົນ, ຄຽງຄູ່ກັບການຮຽນ-ການສອນແລ້ວຍັງໄດ້ສ້າງສວນທົດລອງປູກພືດກະສິກຳແຄມນ້ຳທາ, ປັບປຸງຄຸນນະພາບ, ຄວາມສອດຄ່ອງໄດ້ຮຽບຮຽງ ແລະ ສ້າງປື້ມຄູ່ມືສື່ການຮຽນ -ການສອນຈຳນວນ 255 ຫົວ , ສັງລວມບົດຮຽນສໍາເລັດການສຶກສາຂອງນັກສຶກສາປີສຸດທ້າຍໄດ້ 563 ຫົວ ຕິດຕາມ ແລະ ປະເມີນຜົນການກໍ່ສ້າງ ແລະ ບຳລຸງຄູອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ອົບຮົມວິຊາຊີບໃນລະດັບຕ່າງໆ .
ສຳລັບທິດທາງແຜນການພັດທະນາວຽກງານອາຊີວະສຶກສາ ແລະ ອົບຮົມວິຊາຊີບຂອງໂຮງຮຽນເຕັກນິກວິຊາຊີບແບບປະສົມໃນປີ 2021 – 2025 ຈະໄດ້ປັບປຸງ ແລະ ກໍ່ສ້າງພື້ນຖານໂຄງລ່າງເພີ່ມການເຂົ້າຮຽນໃຫ້ໄດ້ 1.140 ຄົນ, ຮອດປີ 2025 ຈະໄດ້ເອົາໃຈໃສ່ສົ່ງເສີມເພດຍີງ ແລະ ຜູ້ດ້ອຍໂອກາດໄດ້ສືກສາຮໍ່າຮຽນຫຼາຍຂື້ນ, ປັບປຸງ ແລະ ພັດທະນາຫຼັກສູດເພື່ອຍົກລະດັບການຮຽນ – ການສອນໃຫ້ມີຄຸນະພາບ ແລະ ຂະຫຍາຍສາຂາວິຊາຊີບທີ່ເປັນທ່າແຮງທາງດ້ານເສດຖະກິດສັງຄົມ, ປຸກລະດົມຊຸກຍູ້ ແລະ ສົ່ງເສີມໃຫ້ຜູ້ປະກອບການພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນເຂົ້າມາປະກອບສ່ວນໃນການພັດທະນາໂຮງຮຽນ ແລະ ສ້າງໂຮງຮຽນໃຫ້ເປັນວິທະຍາໄລເຕັກນິກວິຊາຊີບ.
ຂ່າວ: ມຸນຕີ