ສານອາຫານທີ່ຈຳເປັນສຳລັບແມ່ຖືພາ ເພື່ອສຸຂະພາບທີ່ດີຂອງລູກນ້ອຍ - Laoedaily

ສານອາຫານທີ່ຈຳເປັນສຳລັບແມ່ຖືພາ ເພື່ອສຸຂະພາບທີ່ດີຂອງລູກນ້ອຍ

ແມ່ຖືພາຈະມີຄວາມຕ້ອງການສານອາຫານ ແລະ ວິຕາມິນບາງປະເພດຫຼາຍ ກວ່າຄົນທົ່ວໄປ ເຊິ່ງສານອາຫານທີ່ຈຳເປັນຕໍ່ການຖືພາແມ່ນປະກອບດ້ວຍ:

1 ວິຕາມິນ ເອ: ຊ່ວຍໃນການຈະເລີນເຕີບໃຫຍ່ຂອງກະດູກ ແລະ ແຂ້ວ ເຊິ່ງໃນແມ່ທີ່ກຳລັງໃຫ້ລູກກິນນົມແມ່ນຕ້ອງມີວິຕາມິນ ເອ ເປັນສ່ວນປະກອບທີ່ສຳຄັນໃນການສ້າງນ້ຳນົມ.

2 ໂຟແລັກ: ຊ່ວຍພັດທະນາເຊລສະໝອງ ແລະ ລະບົບປະສາດຂອງລູກນ້ອຍໃຫ້ສົມບູນ ທີ່ສຳຄັນຄືຊ່ວຍປ້ອງກັນຄວາມຜິດປົກກະຕິຂອງສະໝອງ ແລະ ໄຂສັນຫຼັງ.

3 ທາດເຫຼັກ: ຊ່ວຍສ້າງ ເຊລເມັດເລືອດແດງ ແລະ ນຳພາອົກຊີແຊນໄປຫາສ່ວນຕ່າງໆຂອງຮ່າງກາຍໄດ້ດີຂຶ້ນ, ຊ່ວຍປ້ອງກັນບໍ່ໃຫ້ເກີດພະຍາດເລືອດຈາງ, ຊ່ວຍໃຫ້ເດັກເກີດໃໝ່ບໍ່ມີນ້ຳໜັກທີ່ຕ່ຳກວ່າເກນ ຫຼື ເກີດກ່ອນກຳນົດ, ສຳລັບທາດເຫຼັກຕໍ່ກັບເດັກນ້ອຍແມ່ນຈະຊ່ວຍໃນດ້ານພັດທະນາການທາງສະໝອງໄດ້ດີຂຶ້ນ.

4 ໄອໂອດິນ: ມີຄວາມສຳຄັນຕໍ່ພັດທະນາການທາງສະໝອງ, ລະບົບປະສາດ ແລະ ຄວາມຈື່ຈຳ ເພາະການຂາດໄອໂອດິນໃນແມ່ຖືພາຈະສົ່ງຜົນຕໍ່ລະດັບສະຕິປັນຍາຂອງເດັກໃນທ້ອງ ໂດຍໄອໂອດິນຈະຊ່ວຍໃນການກະຕຸ້ນນ້ຳນົມໃຫ້ແມ່ຖືພາໄດ້ອີກດ້ວຍ.

5 ສັງກະສີ: ເປັນແຮ່ທາດທີ່ຊ່ວຍເລື່ອງລະບົບການຈະເລີນເຕີບໃຫຍ່ຂອງເດັກນ້ອຍ ແລະ ລະບົບພູມຄຸ້ມກັນຂອງຮ່າງກາຍ ເຊິ່ງຍັງຊ່ວຍບຳລຸງເສັ້ນຜົມ ແລະ ຜິວໜັງໃຫ້ມີສຸຂະພາບທີ່ດີອີກດ້ວຍ.

6 ແຄລຊຽມ: ຊ່ວຍໃນການເຮັດວຽກຂອງລະບົບກ້າມຊີ້ນ, ສ້າງຄວາມແຂງແຮງໃຫ້ກະດູກ ແລະ ແຂ້ວ.

7 ວິຕາມິນ ບີ 1: ຊ່ວຍເພີ່ມພະລັງງານແກ່ຮ່າງກາຍ ແລະ ຄວບຄຸມລະບົບປະສາດ.

8 ວິຕາມິນ ບີ 6: ຊ່ວຍສ້າງເຊລເມັດເລືອດແດງ, ສ້າງສານທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການເຮັດວຽກຂອງລະບົບປະສາດ ແລະ ສະໝອງຂອງລູກໃນທ້ອງ. ນອກນີ້, ຍັງຊ່ວຍບັນເທົາອາການແພ້ທ້ອງໃຫ້ກັບແມ່ໄດ້ນຳ.

9 ວິຕາມິນ ບີ 12: ຊ່ວຍໃຫ້ການເຮັດວຽກຂອງລະບົບປະສາດ ແລະ ສະໝອງເປັນປົກກະຕິ.

10 ວິຕາມິນ ຊີ: ເພີ່ມການດູດຊຶມທາດເຫຼັກ ແລະ ຊ່ວຍໃຫ້ລະບົບພູມຄຸ້ມກັນຂອງຮ່າງກາຍແຂງແຮງຍິ່ງຂຶ້ນ.

11 ວິຕາມິນ ດີ: ເຮັດໃຫ້ການດູດຊຶມຂອງແຄລຊຽມ ແລະ ຟົດຟໍຣັສໄດ້ດີແຖມຍັງສົ່ງຜົນໃຫ້ກະດູກ ແລະ ແຂ້ວແຂງແຮງອີກດ້ວຍ.

12 ວິຕາມິນ ອີ: ເຊິ່ງຈຳເປັນຕໍ່ການສ້າງເຊລເມັດເລືອດແດງ ແລະ ສົ່ງເສີມພັດທະນາການ.

ຂໍ້ມູນຈາກ: Mom.com, ຮຽບຮຽງ: ນຸ້ມນິ້ມ

ເວັບໄຊທ໌ ລັດຖະບານ
ເວັບໄຊທ໌ແນະນຳ
ເພຈ໌ແນະນຳ