ນັບແຕ່ວັນທີ 17 ພະຈິກ 2017 ມາຮອດວັນທີ 30 ເມສາ ປີ 2019 ຄໍາຕັດສິນຂອງສານຢູ່ອົງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານທົ່ວປະເທດມີທັງໝົດ 30.718 ເລື່ອງ (ໃນນີ້: ຄະດີແພ່ງ 7.451 ເລື່ອງ, ຄະດີອາຍາ 23.267 ເລື່ອງ). ແຕ່ຄຳຕັດສິນຂອງສານທີ່ໃຊ້ໄດ້ຢ່າງເດັດຂາດມາຈັດຕັ້ງປະຕິບັດສຳເລັດມີພຽງ 3.126 ເລື່ອງ, ທຽບໃສ່ໄລຍະດຽວກັນຂອງປີ 2016-2017 ແມ່ນເພີ່ມຂຶ້ນ 8,1%.
ເປັນພຽງພາບປະກອບຂ່າວ ບໍ່ມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອໃນ
ອີງຕາມການເປີດເຜີຍຂອງທ່ານ ໄຊສີ ສັນຕິວົງ ລັດຖະມົນຕີກະຊວງຍຸຕິທໍາ ກ່ຽວກັບວຽກງານຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມະຕິ ສະບັບເລກທີ 080/ສພຊ, ລົງວັນທີ 17 ພະຈິກ 2017 ຕໍ່ກອງປະຊຸມສະໄຫມສາມັນເທື່ອທີ 7 ຂອງສະພາແຫ່ງຊາດຊຸດທີ VIII ຄັ້ງວັນທີ 11 ມິຖຸນາ 2019 ໃຫ້ຮູ້ວ່າ: ນັບແຕ່ມີມະຕິຂອງສະພາແຫ່ງຊາດ ສະບັບເລກທີ 080/ສພຊ, ລົງວັນທີ 17 ພະຈິກ 2017 ມາເຖິງປັດຈຸບັນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານທີ່ໃຊ້ໄດ້ຢ່າງເດັດຂາດ ມີ 3.126 ເລື່ອງ, ໃນນີ້: ຄະດີແພ່ງ 1.312 ເລື່ອງ, ຄະດີອາຍາ 1.814 ເລື່ອງ; ທຽບໃສໄລຍະດຽວກັນຂອງປີ 2016-2017 ແມ່ນເພີ່ມຂຶ້ນ 8,1%.
ເປັນພຽງພາບປະກອບຂ່າວ ບໍ່ມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອໃນ
ສຳລັບເງິນທີ່ເກັບໄດ້ ແລະ ມອບໃຫ້ຄູ່ຄວາມທັງໝົດ 45,7 ຕື້ກວ່າກີບ, 82,2 ລ້ານກວ່າບາດ, 1.869.512 ໂດລາສະຫະລັດ, 12.000 ຢວນ, ລວມເງິນອາກອນ, ເງິນປັບໃຫມ, ເງິນຮິບທີ່ເກັບໄດ້ ແລະ ມອບໃຫ້ລັດມີ 11,7 ຕື້ກວ່າກີບ, 92.533 ບາດ, 310 ໂດລາ.
ມາຮອດວັນທີ 30 ເມສາ ປີ 2019 ຄຳຕັດສິນຂອງສານຢູ່ອົງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານທົ່ວປະເທດມີທັງໝົດ 30.718 ເລື່ອງ (ໃນນີ້: ຄະດີແພ່ງ 7.451ເລື່ອງ, ຄະດີອາຍາ 23.267 ເລື່ອງ).
ເປັນພຽງພາບປະກອບຂ່າວ ບໍ່ມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອໃນ
ອີງຕາມສະຖິຕິຄຳຕັດສິນຂອງສານທົ່ວປະເທດ ນັບແຕ່ເດືອນ ພະຈິກ 2017 ຫາ ເດືອນ ເມສາ 2019 ແຂວງທີ່ປະຕິບັດຄະດີໄດ້ສໍາເລັດຫຼາຍກວ່າແມ່ນນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ລວມທັງໝົດ 749 ເລື່ອງ; ຮອງລົງມາແມ່ນ ແຂວງຫຼວງພະບາງ ຈຳນວນ 414 ເລື່ອງ; ແຂວງ ໄຊຍະບູລີ ຈຳນວນ 363 ເລື່ອງ; ແຂວງ ຄຳມ່ວນ 346 ເລື່ອງ; ແຂວງ ຈຳປາສັກ ຈຳນວນ 220 ເລື່ອງ; ແຂວງສະຫວັນນະເຂດ ຈຳນວນ 174 ເລື່ອງ ຕາມລຳດັບ.
ນອກນີ້, ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດດໍາລັດ ສະບັບເລກທີ 158/ລບ, ລົງວັນທີ 1 ມິຖຸນາ 2013 ວ່າດ້ວຍການຕີລາຄາ, ການປະມູນຂາຍ ແລະ ການມອບຊັບໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄໍາຕັດສິນຂອງສານ. ຜ່ານການຕິດຕາມ, ກວດກາການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດດາລັດດັ່ງກ່າວ ເຫັນວ່າບັນດາອົງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ ມີຫຼາຍບ່ອນປະຕິບັດຖືກຕ້ອງຕາມດຳລັດ ເຊິ່ງສະແດງອອກດັ່ງນີ້:
ເປັນພຽງພາບປະກອບຂ່າວ ບໍ່ມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອໃນ
ບັນດາອົງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານລ້ວນແຕ່ໄດ້ມີການກວດກາຂຶ້ນບັນຊີຊັບສິນ, ມີການອອກຄຳສັ່ງຢຶດ ຫຼື ອາຍັດຊັບ ແລະ ສົ່ງຄໍາສັ່ງຢຶດ, ຄຳສັ່ງອາຍັດດັ່ງກ່າວ ໃຫ້ຜູ້ເປັນເຈົ້າຂອງ ແລະ ເຮັດບົດບັນທຶກຮັບຊາບຂອງເຈົ້າຂອງຊັບແລ້ວ ກໍໄດ້ມີການແຕ່ງຕັ້ງຄະນະກຳມະການຕີລາຄາ ແລະ ປະມູນຂາຍຊັບ ໂດຍແມ່ນເຈົ້າແຂວງ, ເຈົ້າຄອງນະຄອນເປັນຜູ້ແຕ່ງຕັ້ງ.
ບັນດາຄະນະກໍາມະການໄດ້ປະຕິບັດສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ຂອງຕົນຕາມທີ່ໄດ້ກຳນົດໄວ້ໃນມາດຕາ 9 ມີຫຼາຍທ້ອງຖິ່ນປະຕິບັດຖືກຕ້ອງຕາມຂັ້ນຕອນ, ວິທີການຕີລາຄາ, ປະມູນຂາຍ ແລະ ມອບຊັບທີ່ກໍານົດໃນມາດຕາ 17, 18, 19, 24 ແລະ 15 ຂອງດຳລັດວ່າດ້ວຍການຕີລາຄາ, ການປະມູນຂາຍ ແລະການມອບຊັບໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳຕັດສິນຂອງສານ, ທັງຮັບປະກັນຄວາມໂປ່ງໃສ ແລະ ຍຸຕິທຳດີພໍສົມຄວນ.
ເປັນພຽງພາບປະກອບຂ່າວ ບໍ່ມີສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອໃນ